Všechno co jste se báli zeptat o Public Relations

PRtipy, Tisková zpráva

Když oznamujete mobilní aplikací, nesmíte zapomenout na odkazy pro stažení #026

Ve Když odkazy, tak rozhodně aktivní, klikací je tak trochu příbuzný tip, ale teď si řekněme o jednom z dalších zásadních prohřešků v tiskových zprávách oznamujících mobilní aplikace (ale i obecně jakékoliv software). Nikdy nezapomeňte tam uvést odkaz na stažení na všechny verze aplikace.

Na příkladu níže je vidět jak tristně to dopadne. Tvůrce napíše, že aplikace je na Google Play a App Store, ale neuvede odkaz na stažení. Místo toho tam nahraje tři nesmyslná loga v podobě jednoho obrázku (ten také není klikací) co má velikosti okolo 800 KB (protože tam pochopitelně nahrál bitmapu).

2016-03-24 12_31_55-Start.png

Medvědí služba pro klienta. Novinář si nemůže aplikaci stáhnout (ne, nebude jí hledat, bude ale poněkud naštvaný) a ještě navíc mu odesílajícíPR člověk zacpal schránku tiskovou zprávou co má o 800 KB víc než by měla.

A ještě jednu věc je v této souvislosti vhodné doporučit. Ještě před odesláním si ověřte, že aplikace opravdu jsou dostupné. V App Store zda jsou dostupné jak pro iPhone, tak pro iPad. V Google Play či Microsoft Store prostě jenom dostupnost.