Všechno co jste se báli zeptat o Public Relations

E-mail, Tisková zpráva, Tiskové sdělení

Používat Mailchimp pro šíření tiskových zpráv? Ano, ale má to nějaký ten háček #073

Některé z českých PR agentur se vydaly do nejistých vod používáni Mailchimpu pro šíření tiskových zpráv. Což je poněkud problematický krok, který má pár hodně nepříjemných důsledků.

Ten první je, že nemohou tiskovou zprávu přidávat jako přílohu. Ti chytřejší to pochopili a naučili se posílat tiskovou zprávu v kompletní podobě přímo v těle mailu. Ti co moc nemyslí posílají odkaz kamsi, kde si “můžete” tiskovou zprávu stáhnout. Hodně nešťastné, protože na tohle novináři čas nemají a zvolí cestu nejmenšího odporu. Ignorování vašeho e-mailu. Tohle je ale předmět tipu Tiskové zprávy vždy posílejte v příloze či přímo v těle e-mailu. Ke stažení někde z webu? To není dobrý nápad

Druhý problém s Mailchimpem je, že nemá žádné vztahy s provozovateli českých e-mailových služeb, takže pokud přes něj posíláte tiskové zprávy novinářům s maily na českých mailových službách, tak je to bídné s doručitelností. Velmi lehce se navíc může zdát, že přes Mailchimp projde nějaká vlna spamu a dostane se na černou listinu na několik dní a vámi posílané tiskové zprávy nedorazí vůbec nikam.

Chcete-li to tedy říci celkem jasně, Mailchimp se na rozesílání tiskových zpráv zásadně nehodí.