Pokud společnosti, jednotlivec či aktivita oznamovaná tiskovou zprávu má sociální sítě, tak odpověď na první otázku z titulku je snadná. Ano, je velmi vhodné uvést odkazy na sociální sítě.

Dejte si ale pozor, aby odkazované účty byly živé, aktualizované. A také aby je případně někdo hlídal. Pokud v tiskové zprávě předložíte odkaz ně něco mrtvého, nereagujícího, uděláte více škody, než užitku.

2017-02-15 08_59_54-Start.png
Typický příklad. Odstrašující příklad. Ani jedna z nich dokonce není klikací. 

V žádném případě, opakuji … v žádném případě nepoužívejte v tiskové zprávě loga jednotlivých sociálních sítí. Nemají tam co dělat, pouze zvětšují soubor s tiskovou zprávou, pro novináře žádné další využití nemají. A zcela určitě,  i kdyby ona tisková zpráva celá šla někam v elektronické podobě, si je nebudou hezky jedno po druhém ukládat a zpracovávat.