Všechno co jste se báli zeptat o Public Relations

PRtipy, Tisková zpráva, Tiskové sdělení

Posíláte-li tiskovou zprávu na medialist, počkejte s odesláním do PROTEXTu #054

Nechme teď stranou zda vůbec do služby PROTEXT tiskové zprávy a oznámení odesílat, na to se můžeme později podívat v jiném tipu. Jednu věc byste ale dodržovat měli, klasický postup práce s tématem u PR agentury je ten, že nejprve téma zkusíte nabídnout vybraným novinářům a teprve s odstupem posíláte na medialist (ať už široký nebo vybraný) a opět s dalším odstupem tiskovou zprávu či sdělení odešlete do PROTEXTu.

Tohle trochu souvisí s Proč vám nevydají PR článek, který jste poslali? a tam uvedeným “Chcete-li dostat do médií článek, tak musíte cíleně oslovit jedno konkrétní médium.“.

Samotné poslání tiskové zprávy na medialist znamená, že příjemci vědí, že to dostali až stovky dalších lidí a úměrně tomu je snížen jejich zájem. Pokud tisková zpráva dorazí skrz PROTEXT, znamená to, že informace šla na ještě větší počet adresátů a zájem to zpracovávat je tedy ještě nižší. Pokud pošlete skrz PROTEXT a poté na medialist, tak je to nešťastná volba.

TIP: “PROTEXT” ve výše uvedených odstavcích si nahraďte klidně třeba i FeedIT.cz či jakoukoliv další databází, kam se posílají tiskové zprávy pro veřejné vyvěšení.