Občas dorazí e-mail s tiskovou zprávo, kde zásadní viditelnost má PR agentura a nikoliv klient, pro kterého pracuje. Obří podpisy v e-mailu (většinou zcela bezohledně grafické o velikosti i pár stovek KB), tisková zpráva má prominentní logo tiskové agentury a samotný klient je odsunut kamsi do pozadí. V těch ještě horších případech se dokonce v e-mailu v podpisu objevují další reference PR agentury, někdy působící hodně kontraproduktivně vůči klientovi, jehož tisková zpráva je posílána.

Pamatujte, tisková zpráva je materiál klienta, ten by měl být vidět a rozpoznatelný zcela jasně a na první pohled. Tisková agentura je to co má být v pozadí a jediné důležité co se jí týká je kontakt, na který se novinář může obrátit.

Tisková zpráva neslouží k prezentování PR agentury. E-mail je to samé, nemá sloužit k tomu aby se v něm prodávala a prezentovala PR agentura, má to být její klient.

Celé je to ještě absurdnější, že novinář dostává od takovýchto podivných tiskových agentur stále totéž – přehnanou sebe prezentaci agentury chovající se bezohledně ke klientovi. Jste-li klient, vždy si ohlídejte jakým způsobem vaše PR agentura rozesílá vaše materiály.

Pokračovat můžete do Co všechno by měla obsahovat tisková zpráva? Jak psát tiskovou zprávu?