Až vás někdy napadne přemýšlet nad využitím zahraničních PR služeb pro šíření tiskových zpráv, tak se nad tím zkuste vážně zamyslet. Nebude to totiž fungovat, do reálných médií se nedostanete a u novinářů to značce může dost zásadně uškodit.

Když se navíc zeptáte novinářů na zkušenosti s něčím takovým, tak vám vysvětlí, že zbavit se spamu od něčeho jako je Cision a jejich PR Newswire je prakticky nemožné – „odhlášení“ pod jimi šířenými zprávami nic nedělá, kontaktní e-mailové adresy jsou jenom černá díra a záplava nesmyslných tiskových zpráv může dosáhnout až desítek denně. Pošlou totiž cokoliv, za co jim někdo zaplatí a mají jedinou motivací, stále posílat a posílat.

Pokud jste snad na pochybách, zkuste Using newswires is bad for your brand, vysvětlují to tam velmi dobře a podrobně.