Podařilo se vám v tiskové zpráva udělat chybu a už jste ji poslali novinářům? Potřebujete v ní něco aktualizovat? Nebo jste sice chtěli poslat tiskovou zprávu, ale ten e-mail jste poslali bez ní, zapomněli jste na přílohu? Věci, které se prostě občas stávají, nic výjimečného. Co se ale málokdy stává je správné řešení toho, jak poslat opravenou tiskovou zprávu.
Nikdy, opravdu nikdy, ji prostě neposílejte znovu aniž byste nevysvětlili proč ji posíláte podruhé. Napište jasně důvod, uveďte co se změnilo, omluvte se.
Věděli jste, že poslání „opravené“ tiskové zprávy je obvyklý trik v některých PR „agenturách“? Snaží se tím vyvolat pozornost, myslí si, že novinář si znovu poslaný e-mail přečte, že se zvýší pravděpodobnost, že něco s posílanými věcmi udělat. Neudělá. Pokud tohle budete dělat opakovaně (a jsou lidé co to takhle dělají) tak skončíte ve spamovém koši nebo prostě budete ignorováni.
TIP: V Co všechno by měla obsahovat tisková zpráva? Jak psát tiskovou zprávu? najdete zásadní informace o tom jak vůbec tisková zpráva vypadá, z čeho se skládá a jak ji posílat a psát