Tohle určitě znáte. Dorazí e-mail s tiskovou zprávou a v předmětu má jenom “tisková zpráva”. Někdy tam dokonce nemá nic.Nebo nějaký nic neříkající sled slov. Odesílatel moc nemyslel na to, že posílá v podstatě spam a že jeho mail bude v došlé poště se stovkami dalších tiskových zpráv. Nemyslel ani na to, že někdo bude chtít hledat a předmět mu v tom může pomoci.
Předmět e-mailu obsahujícího tiskovou zprávu prostě vždy musí jasně říkat o co jde. V nejjednodušším případě prostě použijte titulek (nadpis) tiskové zprávy. Ten by měl vyhovovat. Můžete ale být trochu snaživější a popsat to lépe, alternativou, poněkud více lákavěji.
Ona označení “TZ:” nebo “Tisková zpráva:” je ale dobré tam nechat, nejlépe na počátku. Poslouží nejenom k jasnému rozeznání, ale hodně pomůže i při pozdějším hledání “všech” tiskových zpráv.
Nakonec posílání tiskových zpráv je klasický e-mailing. A tam přece víme, že předmět a odesílatel hrají tu nejzásadnější roli.
TIP: Předmětu či titulku se týkají následující tipy
- Když už někde bude chyba, tak je velmi pravděpodobně v titulku
- Titulky (tiskových zpráv) se VELKÝMI PÍSMENY nepíší. Nikdy. Opravdu nikdy.
- Titulek tiskové zprávy není odstavec, měl by být co nejkratší a zaujmout prvními slovy
- Co všechno by měla obsahovat tisková zpráva? Jak psát tiskovou zprávu?