Všechno co jste se báli zeptat o Public Relations

E-mail, PRtipy, Tisková konference, Základy

Pozvánku do kalendáře na akci nikdy neposílejte novinářům plošně. Nikdy #093

Setkáte se s tím výjimečně, ale obtěžující je to enormně. Někdo pošle pozvánku na nějakou akci (samozřejmě zcela nepochopitelně v PDF či obrázek aby to co nejvíce zkomplikoval) a zároveň ještě všem novinářům natvrdo pošle pozvánku do kalendáře.  Tohle opravdu nikdy nedělejte.

Poslanou pozvánku do kalendáře je nutné odmítnout (první práce navíc) a co hůře i odmítnuté pozvánky zůstávají viset v kalendáři, takže je nutné si buď měnit nastavení kalendáře nebo se snažit takové pozvánky zbavit. A třetí dost podstatný důvod je, že u kalendářových pozvánek jsou vidět všichni pozvaní a zcela běžně i stav jejich účasti. Jde tedy o dost zásadní zásah do soukromí.

Novináře můžete na akci pozvat v kalendáři snad jedině poté co vám účast potvrdí. Ani to ale není dobře, nechte ho ať si řeší kalendář sám.

U posílání pozvánek opravdu nezapomeňte na to, že e-mail je především text, pozvánky na tiskové konference se neposílají jako obrázek