Všechno co jste se báli zeptat o Public Relations

Tisková zpráva, Tiskové sdělení, Základy

Předmět e-mailu s tiskovou zprávu musí vždy jasně říkat vše o předmětu tiskové zprávy #078

Tohle určitě znáte. Dorazí e-mail s tiskovou zprávou a v předmětu má jenom „tisková zpráva“. Někdy tam dokonce nemá nic.Nebo nějaký nic neříkající sled slov. Odesílatel moc nemyslel na to, že posílá v podstatě spam a že jeho mail bude v došlé poště se stovkami dalších tiskových zpráv. Nemyslel ani na to, že někdo bude chtít hledat a předmět mu v tom může pomoci.

Předmět e-mailu obsahujícího tiskovou zprávu prostě vždy musí jasně říkat o co jde. V nejjednodušším případě prostě použijte titulek (nadpis) tiskové zprávy. Ten by měl vyhovovat. Můžete ale být trochu snaživější a popsat to lépe, alternativou, poněkud více lákavěji.

Ona označení „TZ:“ nebo „Tisková zpráva:“ je ale dobré tam nechat, nejlépe na počátku. Poslouží nejenom k jasnému rozeznání, ale hodně pomůže i při pozdějším hledání „všech“ tiskových zpráv.

Nakonec posílání tiskových zpráv je klasický e-mailing. A tam přece víme, že předmět a odesílatel hrají tu nejzásadnější roli.

TIP: Předmětu či titulku se týkají následující tipy