Opět krátce a stručně. Tisková zpráva sděluje informaci; nepotřebujte k tomu barvičky, fonty, vychytávky, rámečky, nějaké zásadní formátování. Ideální tisková zpráva je taková, kterou jste napsali v Notepadu (WordPadu) a nic víc než pozdější konečné označení nadpisů (jeden H1, mezinadpisy H3), základní odrážky, italiku (kurzívu) pro přímou řeč a aktivní odkazy nepotřebuje. Nemluvě o tom, že ono zásadní sdělení má být v prvním odstavci. Nebude-li tam, málokdo bude mít chuť to číst dál a hledat.
Dobrý způsob jak se při psaní tiskové zprávy (ona opravdu není leták, opravdu ne) je, že použijete něco jako Google Docs. To vás nejenom přinutí držet se s formátovacími nápady zkrátka, ale také vám umožní online řešit korektury se všemi co do toho mají mluvit. O výhodě verzování ani nemluvě.
Přejde vás chuť něco rámečkovat, zarovnávat zprava i zleva, používat barvy, volit jiný font, psát nadpisy VELKÝMI PÍSMENY (neuvěřitelné zvěrstvo mimochodem) a řadu těch dalších nesmyslů, do kterých vás poňouká Word.

Nečitelné, zmatečné, kdo to bude používat, stejně musí tenhle zmatek odsranit.
Ale protože je znalost textových procesorů v agenturách dost mizerná, tak výsledky jsou tristní. A vy se ještě podívejte na Enter se uprostřed odstavce nemačká. Víte co je nedělitelná mezera? a Tiskové zprávy se v PDF nikdy neposílají. Zopakujeme si to. Nikdy. Pokud chcete detailní povídání o tom jak psát tiskové zprávy, tak pokračujte do Co všechno by měla obsahovat tisková zpráva? Jak psát tiskovou zprávu?
S výše popsaným souvisí i Co udělat než odešlete tiskovou zprávu všem adresátům? Udělejte si zkušební rozesílku. Ono nejde totiž jenom o tiskovou zprávu jako takovou, ale také mail, pomocí kterého ji budete posílat.

Takto opravdu ne. Červená, modrá, zelená, VELKÁ PÍSMĚNA, podtrhávání.
Patří sem ale i otázka, zda v tiskové zprávě číslovat stránky. Samozřejmě že v žádném případě. Stejně jako odpověď „ne“ je na Mám v tiskové zprávě používat header/footer funkčnost Wordu?

Když #PR oční kliniky chodí v nečitelné flákotě textu. Zarovnané zprava, barvičky a záplava tučných vět, které nemají nejmenší důvod být tučné. #pr #fail
TIP na konec: Peklo zvané Comic Sans. Proč je font Comic Sans prokletí pro změnu vysvětlí, že fontu (písmu) jménem Comic Sans je potřeba se vyhnout. Ideálně všude.