Jak důležité pro PR a komunikaci je mít fotografie managementu firmy? #086

Připravte se na to, že dříve nebo později narazíte na potřebu poskytnout novinám fotografii managementu vaší firmy. Nebude to jenom v okamžiku kdy oznamujete nějaké personálie, ale fotografie šéfa či šéfky bude potřeba i v okamžiku kdy se vám podaří jiný výstup – běžně se dávají ke sloupkům či názorovým článkům, bude je potřebovat i televize u rozhovoru po telefonu, ale míst kde jsou potřeba je podstatně více.

Nepokoušejte se to řešit tím, že někdo popadne telefon a šéfa/šéfku vyfotí. Jen výjimečně to vede k opravdu dobré a použitelné fotce. Problém vyřešíte snadno tím, že si necháte udělat několik profesionálních fotografií. V několika provedeních – samotná „hlava“, celý „člověk“, různé pozice a různé prostředí (kancelářské, firemní, venkovní). Hodí se mít i takovou kde je vidět značka, ale nutné je mít fotky zcela čisté.

Čas od času pořizujte fotografie nové, nejenom proto, že se daná osoba možná mění, ale také proto aby v médiích nebyly neustále ty samé fotografie. Fotografie by měl mít každý člověk z vedení, který se bude nějak objevovat v médiích.